Victory Fast Days 16-22 | Ayuno de Victoria Días 16-22

This Week’s Prayer Focus
January 17 – January 23, 2022

⁃    This week we will be directed to pray, so that God gives us the necessary tools in all areas, in order to bring the gospel of Christ to anyone who doesn’t know the plan of salvation, according to the order and will of our Father.

⁃    We pray that the gospel reaches the prisons of the Bronx community and that we can bring a gift of worship and evangelism to prisoners.

⁃    We pray that God will open doors to bring word of hope to nursing homes.

⁃    We pray to create a platform where we can go to hospitals to proclaim healing and freedom to the sick.

⁃    We pray that God shows us the way and the doors that we must open as a church to evangelize and raise a movement based on the word of God for the salvation of souls.

⁃    We pray that God will bring back home those who have wandered away and put words of love in us to receive them as Christ received us.

⁃    We pray for willingness and wisdom to have more initiatives for the spread of the true gospel of God.

Mark 16:15; John 10:16

Complete days 16 to 22 of the YouVersion Bible reading plan, "30-Day Challenge: A Walk Through Proverbs."

Foco de Oración de esta semana
January 17 – January 23, 2022

⁃     Esta semana estaremos dirigidos a orar,  para que Dios nos dé las herramientas necesarias en todas las áreas , para así llevar el evangelio de Cristo a toda persona que no conoce el plan de salvación según la encomienda y la voluntad de nuestro padre.
    ⁃    Oramos para que el evangelio llegue a las cárceles de la comunidad del Bronx y podamos llevar un regalo de adoración y evangelización a los presos.
    ⁃    Oramos para que Dios abra puertas para llevar palabra de esperanza a los hogares de ancianos.
    ⁃    Oramos para crear una plataforma donde podamos ir a los hospitales a proclamar sanidad y libertad a los enfermos.
    ⁃    Oramos para que Dios nos muestre el camino y las puertas que debemos abrir como iglesia para Evangelizar y levantar un movimiento basado en la palabra de Dios para la salvación de las almas.
    ⁃    Oramos para que Dios traiga de vuelta a casa a aquellos que se han alejado y ponga palabras de amor en nosotros para recibirlos como Cristo nos recibió a nosotros mismos.
    ⁃    Oramos por disposición y sabiduría para tener más iniciativas para la propagación del verdadero evangelio de Dios.

“Y les dijo: Id por todo el mundo y predicad el evangelio a toda criatura.”
‭‭Marcos 16:15

“También tengo otras ovejas que no son de este redil; aquellas también debo traer, y oirán mi voz; y habrá un rebaño, y un pastor.”
‭‭S. Juan‬ ‭10:16‬ ‭RVR1960‬‬

Complete días 16 al 22 del plan de lectura bíblica YouVersion, "30-Day Challenge: A Walk Through Proverbs."